Asociatia Ornitologica Romana

Forumul crescatorilor de pasari de colivie
Acum este 29 Mar 2024 08:12

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Banner_AOR2015.gif   



Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: 10 Iun 2013 15:26 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2012 13:41
Mesaje: 14
Azi dimineata au iesit pui din cuib si la doi din trei am observat ca la piciorul unde am pus inelul il tin inchis(adica degetul din spate il tin in fata,nu prinde batul intre degete)-imi e tama sa nu i fi facut eu ceva cand i am inelat precizezi inelare a am facuto la 6 zile exact cum e precizat pe forum.nu stiu ce sa fac daca i scot inelele poate sa isi revina?inelele sunt de canari sigur nu sunt mai mici.
Va rog sa ma ajutati sunt incepator


Sus
 Profil  
 
MesajScris: 10 Iun 2013 18:33 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 07 Noi 2010 20:45
Mesaje: 61
Localitate: Galati
La acest subiect s-a mai raspuns pe forum.
Atasez postarea d-nului Nistor la o situatie similara cu a dvs.:
" Sunt multe cauze care pot determina aceasta problema, de la malformatii genetice la carente de minerale si calciu. Daca apare si la urmatoarea serie de pui in cazul in care ai exclus deficitul de minerale si calciu, perechea trebuie schimbata. Partea buna este ca exista o solutie. Daca observi problema din cuib se prinde degetul posterior de picior cu o banda adeziva si se lasa aproximativ o luna dupa intarcare, cand cartilajele se intaresc. Daca puiul deja a parasit cuibul recuperarea este ceva mai dificila. Recomandarea vine de la un crescator recunoscut de sticleti, care va ofera o solutie si pentru a opri femelele sa arunce puii proaspat inelati din cuib. In loc de banda adeziva, degetul se lega cu o ata, tot asa de picior pentru a-i asigura pozitia fiziologica.
Imaginile le gasiti aici, cu o serie de explicatii. Daca aveti probleme cu traducerea ii rugam pe colegii din Italia sa ne ajute ".

http://www.francomonopoli.it/zampetta.htm

_________________